lunes, 1 de diciembre de 2008
Comentar que en principi les clases que se creen en les parts de la pràctica no han d'utilitzar directament la classe Pissarra. Ja que per a borrar figures ja teniu el metode heretat de la classe mare figura:

/** Codi de la classe Figura:
* Borra la figura de la pizarra.
*/
public void erase()
{
Pizarra pizarra = Pizarra.getPizarra();
pizarra.erase(this);
}

Per tant, si s'ha de borrar un tren, el millor es crear-se el metode erase() que tindra el codi necessari per a borrar-se, que recursivamente cridarà al erase de la locomotora i/o del/s vagon/s que a la seua volta cridaran a l'erase del cercle i/o rectangle i/o quadrat i/o triangle.



En fi, espere que amb aquesta mini ajuda entengau de moment que heu de fer, fins que expliquen el concepte de l'herencia per a la tercera part de la pràctica...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Buscar este blog

Vistas de página en total

Live Traffic Stats feedjit

Entradas populares del mes

About Me

Profesor Tutor UNED - FI - 62, 63 i 64
Ver todo mi perfil

Entradas populares

Seguidores